کنترل عناصر حیاتی از راه دور

دما
با نصب یک ترموستات هوشمند در گلخانه می توان دمای مطلوب گیاهان پرورشی را در فضای گلخانه هوشمند حکمفرما کرد. دمای مجاز را به این ترموستات اعلام نمایید تا چنانچه دما کمتر یا فراتر از آن شد، ترموستات به سرعت شرایط را به کمک هوش مصنوعی تشخیص داده و به طور خودکار دما را به حد مطلوب می رساند.
رطوبت
سنسور رطوبت می تواند میزان رطوبت موجود در هوای گلخانه هوشمند را در اپلیکیشن مربوطه در گوشی تان به شما نشان دهد. به علاوه، اگر میزان رطوبت هوا از حد ضروری کمتر یا بیشتر شود، سنسور با پخش زنگ هشدار شما را مطلع می کند تا آسیبی به گیاهان موجود وارد نشود.
کوددهی و آبیاری خاک
سیستم آبیاری هوشمند را می توان پرکاربردترین و جالب ترین گجت در گلخانه هوشمند دانست. این سیستم قابلیت آن را دارد تا میزان رطوبت خاک را سنجیده و در صورت لزوم و به اندازه ی مورد نیاز، خاک را آبیاری کند. سیستم آبیاری هوشمند وظیفه ی کوددهی هوشمند خاک را در کنار آبیاری به دوش می کشد و هر دو را بی نقص و بدون نیاز به دخالت دست انجام می دهد.
غلظت گاز CO۲
دیتکتور گاز یا آشکارساز گاز می تواند غلظت انواع گازهای مختلف از جمله دی اکسید کربن در فضا را تشخیص داده و با پخش زنگ هشدار یا ارسال پیامک به گوشی، شما را از آن مطلع نماید.
تابش نور
با فشار یک دکمه می توانید از خانه یا هرجای دیگری میزان تابش نور بر گلخانه هوشمند خود را کنترل کنید. سیستم سایه هوشمند به شما امکان آن را می دهد که در یک روز داغ تابستانی با لمس صفحه گوشی میزان تابش خورشید به گلخانه را کاهش دهید تا سالم ترین شرایط برای گیاهان گلخانه ای فراهم شود.
پیشرفت گلخانه باعث پیشرفت کشاورزی می شود و اگر توجه ویژه ای به گلخانه ها شود به عبارت دیگر، پیشرفت گلخانه باعث می شود که خود کشاورزان در طیف وسیعی شرایط محیطی لازم برای رشد و ثمربخشی گیاهان را فراهم کنند.

برای مشاهده محصولات کنترل اقلیم کلیک کنید.